16.03.2017

Owsianka z bakaliami, jabłkiem i cynamonem

Płatki owsiane są świetnym posiłkiem dla osób, które chcą się zdrowo, a przede wszystkim smacznie odżywiać. Wiele źródeł podaje, że płatki owsiane są bogactwem wielu składników odżywczych oraz powodują, że długo odczuwa się sytość po takim posiłku. To wszystko dzięki zawartemu w nich błonnikowi.
Powiem Wam szczerze, że nie lubię tych gotowych mieszanek, które są dostępne w sklepach. Wolę sobie sama wymieszać bakalie z płatkami owsianymi oraz otrębami i mam swoje domowe muesli - o tym kiedy indziej.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jak wyglądają moje śniadania - jak mam troszkę więcej czasu na ich przygotowanie. Na pierwszy rzut owsianka z z bakaliami, jabłkiem i cynamonem.



Składniki:

2 garście płatków owsianych - u mnie górskie
szklanka jogurtu naturalnego
2-3 łyżeczki rodzynek
2-3 łyżeczki żurawiny
łyżeczka miodu - u mnie nawłociowy
pół jabłka
cynamon

Płatki wsypuję do miski i zalewam jogurtem- odstawiam na około 30 min (lub na noc w lodówce). Jabłko obieram i dzielę na małe cząstki. Gdy płatki trochę zmiękną dodaję jabłko, rodzynki i żurawinę. Miód na 10 sekund daje do mikrofali by był płynny, po czym polewam po moim śniadaniu. Na koniec oprószam cynamonem.

Uwierzcie mi na słowo, że jest na prawdę dobre :)

Smacznego !


Etykiety: ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna